w-40 EDEBİYAT KAYGISI OLMAYAN TEK YAZAR

beğenmeniz dileğiyle...

4 Ekim 2009 Pazar

kral rapçi kim?


Çok rapçi dinledim.Çok müzik dinledim.Türkçe Underground Rap müziğinden de seminer verebilecek kadar bilgim var:)
Şimkdi istatistik falan vermeden kendi düşüncelerimi açıklıyorum Türkçe raple ilgili(çok da umrunuzdaydı).

bi kere küfretmeyi maharet sayan sözümona rapperları çıkarıyorum.böylece piyasanın yarısından kurtulmuş oluyorum.

kendine has stilleri olmayan MCleri kapıya kadar geçirip bay bay diyorum.

sonra şunu farkediyorum ki overground isimler listeye kaynak yapmış.bunları da kaba kuvvet kullanmadan güzel güzel çıkarıyorum.

şimdi aklımda kalan isimlere bi göz ucuyla bakıp şöyle yazıyorum

Sancak
Zet
Raffine
Mozole Mirach
Derin Darbe
MT
Insomnia
Esas(also known as sitem depresif)
Abluka Alarm

ve en son kişilik değerlendirmesi yapıp Raffine'ye ödülünü takdim ediyorum.Bu ödül senin hakkındır Raffine.

bu da onun bi parçası:
s
http://www.dailymotion.com/relevance/search/raffine/video/xad3ha_raffineyarynlar-olmayacak_music

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder