w-40 EDEBİYAT KAYGISI OLMAYAN TEK YAZAR

beğenmeniz dileğiyle...

15 Ağustos 2009 Cumartesi

GECENİN KÖRÜ

Lise 2 öğrencisiydim ve Bulancak'taki yurdumda kalıyordum.Akşam olmuştu etüdümü bitirmiş yatağıma gidiyordum.Arkadaşlarım da bilir zaten yurttaki hayatım uyku,yemek ve etüdden oluşuyordu.Pek muhabbet etmezdim.Çünkü her muhabbetin sonu farklı yerler kayıyordu.Neyse konuyu dağıtmayalım.Uykuluydum.Kadir geldi.Kısık bi sesle:
''memin memin kalk yemekhaneye gidiyoz''
''yemek'' kelimesi gözlerime fer getirdi.yemekhane yurdun en üst katındaydı.Bir alt katta müdür yatıyordu.yemekhaneye çıkarken kadromuz şöyleydi:
Erol:gözetmen
ben:ayak işleri
Muammer ve Kadir:aşçı
kapıyı klasik yöntemlerle açtık.aşçı Kenan Abinin önlüklerini giydik kepimizi taktık.
önce patatesi soyduk,sonra çayı koyduk.Bir kaç tane daha dandik iş yaptık.Yaklaşık 45 dakika oldu.Çıkmaya hazırlanıyorduk.
O an baskın yedik.İş başında yakalandık.Müdür bize o gece bize bişey demedi.Bizim aklımız hazırlanan yemekteydi.Hazırlayıp da yiyememek koyuyordu bize.Yatmadan önce dedim ki:
Arkadaşlar,ben telefonun alarmın 3'e kuruyorum.3'te yemekhaneye çıkıp hazırladıklarımız alcaz.Erol dedi ki:
Mehmet,seni uykun ağırdır.tel.i bana ver.Ben siz uyandırırm.Neyse tamam dedik uyandık.Saat 3te uyanma ümidiyle uyudum.Ve uyandım.Gün doğmuştu.Anlaşılan Erol uyanamamıştı.Daha da o pataesi göremedik hiçbirimiz.Aşçı Kenan Abiden gelen bir rivayete göre hepsini Müdürümüz Mehmet ET yemiş.Ne diyecek ne de yiyecek bişey kalmamıştı.Ama bizim serüven bitmedi orada.Müdür bizi çağırdı odasına.Blöf yapıyordu bariz.O zaman tecrübesizlikten bunu pek anlayamadım!
bize dedi ki:
Okul hayatınız bitti.bundan sonra ne yapmayı düşünüyosunuz?
Erol'un gözleri doldu.
Müdür bize bi kaç tane dandik evrak gösterdi.MEB'e vercekmiş!Olatın MEB'e irtikal ettiği falan yok.Etse de bişey olacağı yoktu.

1 yorum: